سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هفته نامه آیینه یزد

درخشش تیم والیبال و فوتسال دبستان پسرانه حضرت مجتبی(ع)

درخشش تیم والیبال و فوتسال دبستان پسرانه حضرت مجتبی(ع)

آیینه یزد - درخشش تیم والیبال و فوتسال دبستان پسرانه حضرت مجتبی(ع)مسابقات والیبال آموزشگاه‌های ناحیه دو یزد با شرکت 21 تیم در قالب 7 گروه آغاز به کار کرد. این مسابقات در تاریخ 11 الی 15 بهمن ماه در سالن شهید زینی و چمران انجام شد. در مرحله‌ی اول تیم دبستان حضرت مجتبی(ع) با مربی‌گری مجتبی یاوری توانست تیم مدرسه رمضانی و حضرت قاسم(ع) را دو بر صفر پشت سرگذارد و در مرحله‌ی بعد با پیروزی دو بر صفر مقابل تیم بهادری به جمع چهار تیم برتر مسابقات راه یابد و در این مرحله با پیروزی دو بر صفر مقابل تیم جوادالائمه(ع) به مرحله‌ی پایانی مسابقات و در فینال به مقام دوم مسابقات دست یابد.
اسامی بازیکنان:
محمددهقان، عرشیا مظفری، امین خواجه زاده، دانیال دهقانی، ارشان حرمان، سید نیما میررکنی، محمدنوید اکبری، محمد امین کیان فرد
در ضمن دانش‌آموزان محمد دهقان و عرشیا مظفری به عضویت تیم منتخب ناحیه جهت شرکت در مسابقات استانی و انتخابی مسابقات کشوری درآمدند.
مسابقات فوتسال آموزشگاه‌های ناحیه 2 یزد از تاریخ 9 الی 20 دی ماه 1396 در سالن توحید با شرکت 39 تیم در قالب 13 گروه انجام شد که دبستان پسرانه حضرت مجتبی(ع) در مقابل تیم‌های پروفسور سمیعی و گلدانساز با دوبرد متوالی به عنوان سرگروه به مرحله‌ی تک حذفی مسابقات صعود کرد. و در این مرحله نیز تمامی حریفان را پشت سرگذاشت و در بین چهار تیم برتر این مسابقات قرار گرفت. در این مرحله با برد مقابل تیم سیدالشهدا، مقام سوم این دوره را کسب نمود.
اسامی بازیکنان:
سید سهیل سید موسوی، متین عزیزی، امیرحسین شیخعلیشاهی، محمد معراج رحیمی، محمد سبحان سیاح، امیرحسین سنایی، محمدرضا جعفری، ابوالفضل شکیب‌زاده