سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هفته نامه آیینه یزد

تجلیل از آموزگاران دبستان های مجتمع آموزشی حضرت مجتبی(ع)

تجلیل از آموزگاران دبستان‌های مجتمع آموزشی حضرت مجتبی(ع)

آیینه یزد - تجلیل از آموزگاران دبستان‌های مجتمع آموزشی حضرت مجتبی(ع)
در جلسه‌ای با حضور مدیران، معاونان، آموزگاران و مربیان دبستان پسرانه و دخترانه حضرت مجتبی(ع) از برگزیدگان طرح خودارزیابی آموزگاران مجتمع قدردانی گردید.
پس از تلاوت آیاتی از کلام‌ا... مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و خیر مقدم به همکاران توسط آقای عابدینی مسئول دفتر مرکزی مجتمع، استاد حسین معنویت به شرح و توضیح حیطه‌های عاطفی و شناختی در زمینه تدریس دروس قرآن و هدیه‌های آسمانی پرداخت که پیش زمینه رسیدن به حیطه‌ی عاطفی و هدف هر درس می‌باشد. استاد معنویت توصیه نمود که در اولین روز تدریس قرآن حتما جشن قرآن برگزار گردد تا بدین وسیله در ذهن و یاد دانش‌آموز ثبت و ضبط گردد و خاطره‌ی شیرین و دلپذیری از این درس داشته باشد که برای جلسات بعد بیشتر علاقه‌مند شوند. اگر دانش‌آموز به سطح دریافت و توجه برسد، سطح بعدی آن واکنش است که در او اتفاق می‌افتد و بدین‌گونه دانش‌آموز ما به درس قرآن توجه خاص پیدا می‌کند و در او علاقه به یادگیری قرآن پیدا می‌شود. به همین جهت لازم است هنگام تعلیم قرآن از شعر، سرود و نقاشی برای جذب و علاقه‌مند نمودن دانش‌آموز استفاده شود و به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که دانش‌آموزان در طول تابستان مطالب آموزش داده شده را به فراموشی نسپارند. در آن جلسه آقای جعفر سیلانیان و خانم زهرا جعفری مدیران دبستان‌های پسرانه و دخترانه حضرت مجتبی(ع) با حضور خود در جایگاه گزارشی از عملکرد چهارماهه آموزشی و پرورشی آموزشگاه ارائه و با بیان میزان پیشرفت دانش‌آموزان با آزمون تشخیصی اول سال، از همکاران خود تقدیر نمودند. در آن نشست رضا سلطان‌زاده، مدیرعامل مجتمع آموزشی حضرت مجتبی(ع) با تقدیر و تشکر از همه آموزگاران، معاونان و مدیران و اظهار تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و گرامیداشت دهه فجر و تکریم در برابر شهدا، آزادگان، ایثارگران مواردی را اعلام و از همکاران محترم درخواست نمود پیشنهادهای خود را در زمینه پیشرفت امور آموزشی و پرورشی آموزشگاه‌های مجتمع ارائه نمایند. در آن جلسه با حضور اعضای شورای راهبردی و مدیران آموزشگاه‌ها از معلمانی که در طرح خودارزیابی امتیاز لازم را کسب نموده بودند با اهدای لوح قدردانی گردید. اسامی آموزگارانی که در پایان مرحله‌ اول طرح خودارزیابی مورد تشویق قرار گرفتند بدین شرح است:
خانم‌ها: فاطمه پوردشتیان، وجیهه رضوی محمودآبادی، فاطمه‌السادات مدرسی‌فر، زهرا دهقانی، حمیده ابراهیمی، سعیده سرداری، طاهره فلاح‌زاده، فهیمه اکبری، فرزانه کازرانی‌نژاد، آقای حسین رحیمی و خانم‌ها بدرالسادات هاشمی، بی‌بی خدیجه دره‌شیری، الهه خواجه‌نیری و رؤیا زاهدپناه.