سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هفته نامه آیینه یزد

وضعیت خطرناک و عجیبی که روی پل عابر پیاده مشاهده کردم

وضعیت خطرناک و عجیبی که روی پل عابر پیاده مشاهده کردم

آیینه یزد - وضعیت خطرناک و عجیبی که روی پل عابر پیاده مشاهده کردم روز دوشنبه مورخ 16/2/92 از روی پل عابر پیاده روبروی جهاد سازندگی و تربیت معلم شهید پاک‌نژاد برای شرکت در مراسم گرامیداشت مقام معلم در مرکز تربیت معلم شهید پاک نژاد در حال عبور بودم. وضعیتی را در بالای پل مشاهده کردم که بسیار تعجب آور و باعث تاسف بود.
 لازم ‌دانستم به عنوان یک معلم به مسئولین تذکر داده شود تا ضمن رعایت مسائل ایمنی در حفظ جان مردم بکوشند. اما وضعیت پل این طور بود: با رسیدن روی پل در مقطع روبرو یک بریدگی به ابعاد دهانه پل بدون درب و حفاظ مشاهده شد و در انتهای دیگر پل نیز همین وضعیت موجود بود.
اگر خدای ناخواسته افراد مسن یا بچه و جوان که توجه نداشته باشند و یک قدم در این محل می‌گذاشتند با سقوط چند متری به پائین روبرو ‌شده که معلوم نیست عواقب آنها چه می‌شد؟
از مسئولین تقاضا می‌شود هر نهاد و اداره‌ای مسئول است در این مورد اقدام نموده و با نصب حفاظ یا درب، مانع سقوط عابران بشوند و خدای ناخواسته اتفاقی نیافتد که دیگر پشیمانی سودی نداشته باشد.
امیداست خداوند متعال خود نگهدار جان عزیز شهروندان باشد تا مسئولین اقدامی نمایند. از قدیم گفته‌اند: «علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد».

علی زابلی