سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هفته نامه آیینه یزد

همایش زمزمه محبت

همایش زمزمه محبت

محمد علی وزیری
آیینه یزد - همایش زمزمه محبت  محمد علی وزیری در روزهای پایانی مهر، شمیم و زمزمه محبت، معلمان پیشکسوت را به مجلس بزرگداشت گردهم آورد.
با همت هیات مدیره کانون بازنشستگان آموزش و پرورش استان یزد و حمایت و همکاری اداره کل آموزش و پرورش جلسه‌ای فاخر، وزین و با شکوه در سالن معلم شهید دکتر سیدرضا پاک‌نژاد «پردیس دانشگاه فرهنگیان» با حضور گرم استاندار و تعدادی از معاونین، مدیران کل استانداری، مدیران کل ادارت، ‌اعضای شورای شهر، مدیران کل سابق آموزش و پرورش، معاونین و روسای ادارات و دوایر تابعه که بیانگر احترام به جلسه و حضار بود تشکیل شد.
دکتر صافی مشاور وزیر و رییس هیات مدیره کانون بازنشستگان کشوری حامل پیام مقام وزیر آموزش و پرورش به این همایش و میهمان ویژه مراسم بود. وی طی سخنان خود این مراسم را همانند سال قبل ویژه و بی‌نظیر در کشور خواند و ابعاد و نحوه تکریم پیشکسوتان را بر شمرد.
حضور در مجالسی که صبغه فرهنگی دارد و در ارتباط با آموزش و پرورش است، روحیه قدردانی و تواضع سیدمحمد میرمحمدی استاندار یزد در برخورد با معلمان آن هم در بوسیدن دست دبیر خود متبلور شد، در این حال پیشکسوتان فرهنگی در حالی که قیام کرده بودند با تشویق ممتد خود احترام و محبت قابل تحسین استاندار را جواب دادند.
در این مراسم اساتید بزرگوار داوودی، متالهی اردکانی، شیرسلیمیان «برادر دو شهید بزرگوار و مولف 6 جلد کتاب» و خانم‌ها موسوی‌زاده و مرات که طی دو دهه در برگزاری مراسم یاد یاران و تجلیل از پیشکسوتان فعالیت داشته و همچنین محمدفاضلی فرهنگی بازنشسته و مدیرمسئول روزنامه یزد امروز، رضا سلطان‌زاده اولین مدیر کل آموزش و پرورش بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و مدیر مسئول آیینه یزد با اهدای گل از سوی سیدمحمدمیرمحمدی استاندار مورد تقدیر قرار گرفتند.
ورود سپید مویان سپید روی به مراسم شکوه خاصی داشت و یادآور ورود یکایک آنها به مدارس در سال‌های نه چندان دور بود. دیدار پس از سال‌ها دوری و روبوسی و تجدید خاطره با همکاران سابق از جلوه‌های چشم‌نواز مراسم بود.
با بیانات جذاب و شیرین مجری توانای مجلس علی‌اصغر‌حسینیان که مدال افتخار آفرین خانواده معزز شهدا را نیز بر سینه دارد و دیگر سخنوران مجلس از تلاش‌ها و مساعی یکایک مسئولانی که در مسیر تحقق خواسته‌های فرهنگیان به ویژه پیشکسوتان فرهنگی گام بر می‌دارند سپاسگزاری به عمل آمد.